loading...
نیلو کده|سرزمین عاشقی|بهتری وب عاشقانه
nilo بازدید : 27 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس خیانت



دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد
آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد
.
.
.
تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم
.
.
.
یه رابطه از اونجایی خراب میشه که
تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش
.
.
.
سرد بودنم را بگذار
به حساب گرم بودنت با دیگران
.
.
.

دریا از من گله مند است! زیرا که همیشه وسعت دل تو را به رخ او میکشم.
.
.
.
بــودن در آغــوش ِدیـگـری جـز تـو مــرا بــه جـنـون مـی کـشـانــد
مـن فـقـط بـه عـطـر ِ تـن ِ تـو عـادت دارم
.
.
.
کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرد ثانیه های بی تو
.
.
.
ب بعضيا بايد گفت
تو ک پسورد قلبت چهارتا صفره
ب چيت مينازى؟
.
.
.
سطر سطر سوالات امتحان
شعرهای عاشقانه ای است برای تو

.

.

.

خيانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ،

فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ،

هرگز تبرئه ای نیست

آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد ...
.
.
.
با عشق به من به من  خيانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی !! ...
.
.
.
کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به خیانتکاری چون تو ديگر  هرگز اعتماد نخواهم کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دسترسی سریع

    مطالب برتر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 1,179
  • کدهای اختصاصی

    سایت عاشقانه

    کد تغییر شکل موس